[Java lista] classloader problema

Szendi Varga János szendi.varga.janos at nextent.hu
2009. Már. 27., P, 09:28:08 CET

Sziasztok!

Van egy FileUtil fájlom, amiben van egy ilyen sor:
URL url = FileUtil.class.getClassLoader().getResource(origFileName);

Ugye, ebben nincs semmi extra. Elvileg.
Ez egy Oracle alkalmazásszerveren fut, ami clusterben van (nem tudom, hogy
ez számít-e)

Időközönként kapok egy ilyen exception-t:

Caused by: java.lang.IllegalStateException: ClassLoader "xxx:0.0.0" (from
<web-module> in
/home/oracle/product/10.1.3.1/OracleAS_HA/j2ee/OC4J_SOA/applications/xxx/):
This loader has been closed and should not be in use.
	at
oracle.classloader.util.ClassLoadAsserts.fail(ClassLoadAsserts.java:154)
	at
oracle.classloader.PolicyClassLoader.checkState(PolicyClassLoader.java:1994)
	at
oracle.classloader.PolicyClassLoader.getResource(PolicyClassLoader.java:1710
)
	at com.xxx.xxx.xxx.FileUtil.getInputStream(FileUtil.java:140)

Azt szeretném kérdezni, hogy találkozott-e már valaki ilyesmi problémával,
és mi lehet a megoldás.
Itt ugye még ki tudom kerülni a ClassLoader használatát, de másik helyen is
van lekérés, ahol viszont ténylegesen használni szeretném a ClassLoader load
metódusát, és ott is problémát okoz ez.

Üdv,
Szendi Varga János