[Java lista] Deployment gyakorlat

Verhás István istvan at verhas.com
2009. Már. 27., P, 13:16:37 CET

Ha esetleg modellező eszközt használsz és mind a java forrást mind a ddl
scriptet abból generálod akkor már csak a használt modellező eszközön
múlik, hogy támogatja-e az inkrementális ddl script generálást.
Ha nem akkor egy további lehetőség, hogy két db schema-t diff-eled
toad-al vagy akár sqldeveloper-el és így kapod meg az inkrementális sql
scripted.

ĂĽdv
vi