[Java lista] Story Board, UI Flow Diagram - kicsit OFF

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Már. 27., P, 17:43:17 CET

Üdv,

Ingyenes, egyszerű eszközt keresek Story Board, UI Flow Diagram
rajzolására, webes alkalmazás tervezéséhez. Amire gondolok, hogy
képernyőket téglalapként megjelenít, az összekötő vonal mutatja, hogy
melyik linken, melyik gombbal melyik más képernyőre jutok el. Kicsit
meglepődtem, mikor rájöttem, hogy szigorúan véve erre egyik UML
diagram sem alkalmas, a RUP is említi, de nem ad rá megoldást. Az
agile módszertanok kedvence, de egy kis Google-özés után semmit nem
találtam. A legjobb valami NetBeans plugin lenne.
Ismer valaki ilyent?

Viczi