[Java lista] double parse locale erzekenyen

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Már. 31., K, 18:13:15 CEST

2009/3/31 CoL <col at gear.hu>:
> Szia,

> van a "2.123" és van a "2,123". Ebből a te felvetésedben nem biztos az
> elvárt eredmény valósul meg :)
>
> Igaz a kérdező nem írta, csak feltételezzük, hogy a bejövő számoformátum
> adott, tehát vagy csak magyar vagy csak angol forma érkezhet, és abból
> kell egy adottat léterhozni. Ha nem biztosított, hogy milyen formában
> van a bejővő adat akkor 0 az esély arra, hogy ne összevissza értékek
> keletkezenek.

Ne haragudj, de ez szerintem eleg irrealis feltetelezes. Ha igy lenne,
akkor meg egyszeruen hasznalj 1 db. konfigolhato Locale-t. Egyebkent
meg amilyen sorrendben felsorolod oket a konfigban, olyan sorrendben
lesznek vegigprobalgatva. Ennyi.

A lenyeg, hogy semmikeppen ne replace-elj, mert ha ugyis olyan nagyon
okos vagy, es tudod, hogy melyik locale-ben milyen szamformatum van,
akkor mi a francnak hasznalsz egyaltalan locale-alapu parse-olast?

lsp