[Java lista] FileOutputStream unit testben

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Május. 25., H, 16:53:34 CEST

Igy van, en is felismertem mar ezt (marint, hogy inkabb IOStreamStorage,
mint FileStorage). Be lehetne meg tovabba vezetni egy NoteMarshaller
osztalyt is, ami mast nem tud, csak egy streambe betolni a jegyzetet, es
onnan kiolvasni. Igy lenne harom osztaly: egy StreamFactory, ami megmondja
hova kell menteni, egy NoteMarshaller, ami megmondana hogyan kell menteni,
es egy Storage, ami az egesznek a vezerleset vegzi.
Hmm, asszem ennyi pattern talan eleg is lesz.