[Java lista] szálkezelés

Medzihradszky Dénes denes at medzi.hu
2009. Május. 29., P, 09:48:21 CEST

Szia!

Több megoldás lehetséges, a hatékonyság érdekében íme néhány gondolat,
amelyen elindulhatsz és kiválaszthatod a megfelelő módszert:
szálbiztos kollekció alkalmazása:
1. Ódon megoldás, de ha a környezet  egy régebbi JRE, szerintem elfogadható
a Vector alkalmazása. Általam nem nagyon javasolt, de álljon itt a teljesség
kedvéért :)

2. Modern szálbiztos kollekció alkalmazása, mint például BlockingQueue a
java.util.concurrent csomagból. Valami ilyesmire gondolok:
http://www.developer.com/java/ent/article.php/3645111

3. Szinkronizálod a már meglévő kollekciódat - ami szerintem a legelegánsabb
megoldás - egy szinkronizációs burkot ráhúzva:

       List<Book> lista = new ArrayList<Book>();
        lista = Collections.synchronizedList(lista);

referencia:
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/util/Collections.html#synchroni
zedList(java.util.List)

Remélem segítettem...