[Java lista] eclipse cvs multi branch

fisha fisha at freemail.hu
2009. Nov. 4., Sze, 10:54:02 CET

Sziasztok!

Van valami bevett módszeretek arra, hogy hogyan lehet az eclipseben egy
project több branch-ével dolgozni párhuzamosan.
A dolgot bonyolítja, hogy enterprise projektről van szó.
Első körben abban bíztam, hogy egyszerűen ki tudom frissíteni több
példányban "project from cvs" használatával. Azért hittem ebben, mert ha
branchre váltok, akkor látszólag beleteszi a projekt nevébe a branchet
is. Ez sajna nem jött be, mert elkezdte volna felülcsapni őket egymással.
Második körben gondoltam, hogy más néven update-elem ki. Pl.
projektnév_branchnév. Itt projekt létrehozásával nem volt baj. Viszont a
enterprise/ejb/client/web projektek egymásra hivatkoznának. És így ez a
hivatkozás nem működik... :(

Előre is köszi a válaszokat!

Üdv,
Fisha