[Java lista] eclipse cvs multi branch

fisha fisha at freemail.hu
2009. Nov. 4., Sze, 14:23:52 CET

Hello!

Talán megértettem. :)
Import existing project into workspace, copy nélkül. Jól értem? Lehet,
hogy ez tényleg megoldás nekem.
Egyébként én sem másolgattam le a projekteket explicit :), csak mivel
cvs-es projektekről volt szó, ezért triviálisnak tartottam frissíteni a
cvsből a függőket is az új workspace-en. Ezekszerint ez hülyeség volt,
és jobban járok, ha ezeket importálom a másik helyről.

Köszi!

Ãœdv,
Fisha