[Java lista] EJB - Thread.interrupted

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 9., H, 08:34:42 CET

Szia,

Nem én terminálom, hanem a rendszer és az hogy állítja be ezt a jelzőt ?
A jelenség a következő debug-olom a programot GalssFish alatt, lelövöm a
debug-ot minden leáll de az én kis importálóm végig zúg mind a százezer
tételen és amíg azt be nem fejezi semmi más nem tud történni.
Ilyenkor nem is zavarna, de mi van ha ez élőben valami egyéb esenény miatt
történik meg (pl áramszünet, stb...), úgy gondolnám, hogy az AS
ThreadManager vagy felfüggeszti, vagy terminálja a Thread-eket (kivéve, ha
hibernál) és est nem ártana észlelni, gondoltam én.
Lehet, hogy a "Current Thread" ilyenkor nem jó, talán valami Context-től
kellene kérdezni ???

Attila.

--
Az Opera forradalmian új levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/