[Java lista] EJB3 demo

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 9., H, 13:37:02 CET

Szia,

Megnéztem őket, sajna nem komplett applikciók, olyasmire gondoltam mint a
"kisállat kereskedés" volt az ejb2-höz ami egy egyszerű példán keresztül
bemutatja az egészet.
De azért ezek is hasznosak köszi az infókat.

Attila.

UI.
Sajnos az oktatás keretünket elhasználtuk, ha megint lesz jelentkezem.

2009.11.09. 09:42:38 dátumon István Viczián <viczian.istvan at gmail.com>