[Java lista] EJB - Thread.interrupted

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 10., K, 10:40:44 CET

Szia Viktor,

Mid a két állításodban igazad van, de nagyon !

Azonban az import Thread-et nem én indottam, han az AS, kaptam tőle
EntityManager-t meg miegyebet, de ettől még Thread ha jól gondolom és akár
sokáig is tarthat.

Az is igaz, hogy az Entity Bean-be nem szoktak logikát tenni, de mivel
valószínüleg a rendszer felépítése úgy fog kinézni, hogy az EntityManager
és az adatbázis lesz egy fizikai szerveren, az üzleti logika pedig szerver
farmon, úgy gondoltuk, hogy a több százezres különösebb logikát fel nem
vonultató importok, jobb, ha az adatbázis szerveren futnak le.
Ennek ellenére vizsgáljuk az MDB-s lehetőséget is, mert az ördög nem
alszik, csak köszörüli ... !

Továbbra is érdekelne, hogy kell-e egyáltalán foglalkoznom a kérdéssel,
mindegy kiindította a Thread-et kell-e vizsgálnom a terminálás lehetőségét.

Attila.