[Java lista] swt automatikusan

Laja laja at freemail.hu
2009. Nov. 10., K, 11:59:07 CET

Hi!
> Már rég használtam SWT-t, de szerintem a display.asyncExec pont azt
> jelenti, hogy nem külön szálban fog futni a végrehajtás, hanem az SWT
> szála fogja majd végrehajtani a Runnable objektum run metódusát.
> Én new Thread().start()-ra gondoltam, amikor az új szálat írtam.

Azt is kipróbáltam természetesen, de az se segített....

> De ettől függetlenül tényleg jobb lenne, ha a problémát írnád körül :)

Hát nem nagyon tudom még jobban körülírni, de akkor megpróbálom....
Van egy progi, amiben van egy Text mező (input néven), amibe a user
irkálhat kódokat. Erre a beviteli mezőre van rátéve egy billentyűzet
kezelő rész (input.addTraverseListener...), ami gyakorlatilag a
feldolgozKod() függvényt hívja, ami kódhoz tartozó dolgokat megjeleníti.
Ez működik is rendesen. Ha viszont azt írja be a user kódnak hogy
"TESZT", akkor a progi megnyit egy szöveges filet, és azt olvasva annak
minden egyes sorát mit kódot feldolgozza, azaz mindegyikre meghívja a
feldolgozKod() metódust. Ez is működik, csak épp közben a GUI nem
frissül. És ez utóbbi a probléma...

Laja