[Java lista] NetBeans + Tomcat + Log4J

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Nov. 12., Cs, 17:17:54 CET

Ha minden teljes ki és bemenő XML-t naplózni akarnék, akkor
valószínűleg filterbe tenném,és fájlba írnám. Ha jól értem az a gond,
hogy egy csatornán keresztül az egyik JVM a másikba akarja küldeni az
adatot, hogy a naplózás rögtön a NetBeans egy ablakában jelenjen meg,
és valahol meghalnak. Arra következtetek, hogy ez egy debuggolási
technika, hacsak nem NetBeans alapú RPC-t fejlesztesz. Az meg (a debug
problémáit) inkább kikerülném fapados megoldással.

Ők is ezt írják:

>If I
>switch to a FileAppender, it works beautifully.

Csak ötletelek: hátha az a gondja, hogy valahol összeakad valahol
magával, a Tomcat-en belül, deadlockot csinál. Mi lenne, ha az összes
ilyen loggolást egy synchronized metódusba tennéd? Hátha ez kikerüli
azt a szituációt, amikor a Tomcat loggere meghal magába?

Péter