[Java lista] EJB SessionContext

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 17., K, 08:42:01 CET

Szevasztok,

Érdekelne, hogy mi a tapasztalatotok a SessionContext-ből lehet (érdemes)
leszármaztatani és az AS-t konfigurálni, hogy leszármaztatott
SessionContext-et hozzon létre adott applikációhoz?

Amiért érdekel az a jogosultsági rendszer, nem elég tudnom, hogy ki a
bejelentkezett felhasználó, de azt is kell tudnom, melyik az a hely ahova
belépett sőt adott esetben azt is kinek a nevében használja a rendszert,
ezen információk függvényében változik a menü és a jogosultsági rendszer
is.
Jelenleg ezeket az információkat a "SessionContext.getPrtincipal()"-al
nyerhetem ki, az hogy ki a felhasználó és melyik helyre jelentkezett be
azt még egy jól konfigolt LDAP-ből kideríthetem, de hogy ki helyett azt
már nem.

Hogy szoktátok megoldani a hasonló feladatokat (pl. a kliens minden
hívással küldi) ?

Attila.

UI.
A felhasználó egy aszisztens aki több orvos nevében adatrögzít, de egy
adott időpillanatban csak egynek, tehát nem mindegy, hogy egy alatató vagy
egy sebész orvos nevében dolgozik pl.