[Java lista] EJB SessionContext

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 17., K, 10:19:24 CET

Szia,

Az olvasni valót már olvasgatom, de sajna még sokára fogom megérteni.

A kliens által való küldözgetést csak végső elkeseredésemben tenném, mert
ugye ott a veszély, hogy a kliens becsaphat, ha ő küldi.

Ezért szeretnék valamit a szerver oldalon kitalálni és a session elég
szimpatikus, csak nagyon védve van, sajnos!

Gondolom nem csak nekem kellenek ilyen infók, azért is tettem fel a
kérdést, mert ha ilyen nehéz ez az irány biztosan nem erre lesz a
megoldás, csakhát ahhoz meg több év gyakorlat és ráhangolódás kell, hogy
az ember ráérezzen merre van előre !!!

Remélem akik tudják küldenek egy kis jelet.

Attila.