[Java lista] EJB SessionContext

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 17., K, 11:03:57 CET

Szia,

Így mindjárt találtam is érdekességeket:
http://blogs.captechventures.com/blog/matt-kesler/using-ejb-interceptor-inject-system-principal-jboss
ez például a Vici által is ajánlott Principal irányba visz, ami ugye AS
függő.

Azonban nem elég az interceptor, mert ott visszajutok az eredeti kérdéshez
hova tegyem el a plusz infókat, tehát a gondolkodás módomon kell
változtatni, bár a Principal elvileg egy jó hely!

Attila.