[Java lista] EJB SessionContext

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Nov. 17., K, 11:50:32 CET

Szia,

Sajnos nincs nálam a kód, hogy mi hogyan csináltuk, meg amúgy is BEA
Weblogic-ban volt, de az AS dokumentációjában kell megkeresni a saját
Principal alkalmazását.

Ez ugye azért jó, mert automatikus security context propagation van,
azaz nem kell neked átadni kliens és szerver között, hanem
automatikusan történik (serializable!). Persze ekkor a klienst ACC-ben
kell futtatnod (application client container). JBOSS-ban az
autentikációt viszonylag könnyen felül lehet vágni, alapesetben egy
swing-es login képernyőt tesz ki.

Viczi