[Java lista] EJB SessionContext

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 17., K, 13:24:58 CET

Szia,

A stateful session bean a kliens kezében van az az ő tárolója, ha jól
tudom, nem tudom, hogy szerver oldalon meg tudom-e nézni, hogy a kliens
létre hozta-e már és ha igen van-e jogom használni, hogy tudom elérni
egyáltalán.
Mivel web applikációkban mindig a session-t használtuk ilyen célra azért
tapogatóztam ejb szinten is arra felé (reménykedtem egy userData
property-ben), ha ez a Pricipal bővítés bejön egy security interceptor-al
megoldható lesz nekem nagyon meg fog feleleni.

Ötleteket várok még másoktól is!
Attila.