[Java lista] EJB2 -> Spring

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Nov. 21., Szo, 12:52:26 CET

Tyu, szombat reggel ilyen gondolatok.

Nem biztos, hogy ertelek, de olyan lehet csinalni, hogy OpenEJB-vel
beagyazod az app-ba a beaneket. Igaz, ekkor nem tudom, h ki fogja kezelni
a tranzakciokat, de talan osszefesulheto a dolog.

A masik oldal egyszerubb: A.2.3. The jee schema fejezett alatt van
lehetoseg kontenerben levo ejbket definialni az app contextben.

Persze az is egy megoldas, ha egyszeruen csak bedobalod az app contextbe
az ejb beaneket, mint pojo beaneket, csak kicsit tobb kezi munkat igenyel.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter