[Java lista] JTextArea dinamic

Richard Oliver Legendi roante at freemail.hu
2009. Nov. 27., P, 17:05:45 CET

Tippre nem gui-s szalbol akarsz guit piszkalni.
Probalj ki vmi ilyesmit:

if (Thread.isEventDispatchThread()) {
	doIt();
} else {
	SwingUtilities.invokeAndWait( new Runnable() {
		public void run() { doIt(); }
	});
}

Sry, ha nem teljesen helyes, mar nagyon pentek van, de kb. talan ertheto, mire
gondoltam.

Ricsi