[Java lista] standard kimenetre valo iras felgyorsitasa

Verhás István istvan at verhas.com
2009. Nov. 27., P, 20:10:09 CET

A Sytem.out helyett használd a következő szösszenetet:

PrintStream bufferedSystemOut = new PrintStream(new
BufferedOutputStream(System.out,1024*1024))

Ekkor csak 1MByte-onként fog ténylegesen a kimentre írni. A kód többi
részéhez nem kell nyúlnod csak egy search/replace a System.out ->
bufferedSystemOut cserével.
üdv
vi