[Java lista] int[] paraméter FreeMarkerből

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Okt. 1., Cs, 12:42:58 CEST

CoL wrote:
> Amugy a [# az gondolom <#. Ha direkt [ ] -t hasznalsz akkor viszont
> kiprobalnam, hogy nem-e a [ ] nyito zaro kavar be, mert a sima <#assign
> x = [1, 2, 3, 4]> mukodik.
>
> Igaz nem int[] tomb, hanem lista, de maga az assignolas kell menjen.

Nem az assign a gond, az megcsinálja, amit kell. A gond az hogy ebből
egy SimpeSequnce és TemplateSequenceModel lesz, amit csak listává tud
kicsomagolni.

A [] szintaxis az alternetív szintaxis a <> helyett, mert okozhat
gondokat. Ha [#ftl] van a template elején, akkor tudja, hogy ezt kell
használni. Nekünk pl. Liferayben okozott gondott, amikor a webes
tartalom (CMS cikk :)) Freemarker template-et tartalmazott. Ilyenkor a
<> tageket az FCK Editor jól kidobta, mivel ilyen HTML tagek nincsenek,
a [] tageket viszont nem bántja. Azóta ezt szeretem használni.

A problémát egyébként úgy hidaltam át, hogy Java oldalon rakom össze és
beteszem a Freemarker contextbe. A template-ben meg egyszeren csak
hivatkozni kell rá.

Üdv,
Stivi