[Java lista] OKTECH Profiler 1.1

"Soós István" syntern at sch.bme.hu
2009. Okt. 3., Szo, 11:19:41 CEST

Sziasztok!

Múltkor kaptam néhány pozitív visszajelzést, így most bátorkodom újra reklámozni az open-source Java profilerünket, elkészült az új verziója (1.1), amely most már tartalmaz instrumentációs profilert, néhány extra elemzést, sok új konfigurációs opciót, valamint lényegesen több dokumentációt.

Akit érdekel, itt megtalálja, felraktam az alig egy órája tartott Web Conf-os prezentációmat is a profilerről:
http://code.google.com/p/oktech-profiler/

Az egyre növekedő érdeklődés miatt ráálltunk a termék fejlesztésére, kifejezetten várjuk a visszajelzéseket, hogy merre menjünk tovább, milyen funkciókat szeretnétek látni, ha valakinek van kérése, akár a publikus issue trackerbe, akár magánba nyugodtan írja meg.

Üdv,
   István