[Java lista] Egy nagyobb webapp modulokba szervezése

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2009. Okt. 5., H, 19:44:27 CEST

Szervusztok!

Van valamilyen mód arra, hogy egy war állományt kisebb egységekre
lehessen osztani?
Van egy nagy webapp-om ami elég kövér rengeteg funkcióval és önálló
alkalmazással. Szeretném modulokra bontani, hogy minden egyes önálló
alkalmazás egy-egy file legyen. A java kódokat még meg tudom csinálni
mert egy jar-ba tudom gyűjteni őket a tld-kel együtt no de mi van a jsp
és egyéb file-okkal? Azt nem tehetem jar-ba. Már teljesen átláthatatlan
káosz az egész project. Hogyan szoktátok kezelni ezt a problémát?

Köszi a válaszokat!

--
sirkalmi