[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Okt. 8., Cs, 08:30:57 CEST

Spring hasznal olyan megoldast, hogy a Logger nem statikus, es protected,
a leszarmaztatott osztalyok ezt a loggert hasznaljak, igy kicsit
atlathatobb a log, ha szukseges azt turni.

Szerintem akkor erdemes protected lathatosagot alkalmazni, ha az az
osztaly azert van, hogy leszarmazthassanak belole.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter