[Java lista] eclipse - window working set

Gergely Hodicska felho at avalon.aut.bme.hu
2009. Okt. 9., P, 05:04:25 CEST

Sziasztok!

Jelenleg nálunk van egy trunk és éles rendszer. A kettő nekem külön
projektként van ki checkoutolva. Mindekettőre csináltam egy working
set-et, ami iszonyat kényelmes, mert mind a keresés, mind a resource
open a window working set-et veszi alapul, és így egy shortcut
lenyomásával tudok váltani, hogy épp mivel is akarok foglalkozni.

Néha (install függő) azonban ez a váltás nem működik. Pl. 6-os zend
studióban ment faszán, de amikor kijött egy újabb verzió akkor nem.
Nemrég váltottam a 7-es verzióra, megörültem, hogy ott épp működik, majd
most feltettem a 7.0.1-et, és ott nem.

Amit csinálok:
- létrehoz working set a trunkra (Resource working set)
- létrehoz working set a stage-re (Resource working set)
- shortcut a Select working set-re

A fenti néha meg pöcre, néha nem. Amikor nem, akkor pl. a window menüben
nincs is working set menüpont.

Van ennek valami logikája (esetleg konfigurálható), benézek valamit?

Köszi,
Felhő