[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Okt. 9., P, 11:29:45 CEST

Ha neked schema upgrade kell, akkor nem terveztél elég előrelátóan.

(Ez ugyanolyan vicc volt, mint a múltkori netikett levél amit valaki
küldött egy álláskereső sorstársunknak.)

Egyébként a JPA hajlandó utána húzni az adatbázist maga alatt, de ha
átnevezések vannak, adatmigráció, és nem csak új oszlopok azt nem
tudja kitalálni. És nem is töröl oszlopokat.

Épp tegnap játszottam ezzel egy keveset.

Péter