[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Okt. 9., P, 11:45:12 CEST

Szerencsére nem kellett refaktorálnom, mert egyszerű volt. Amúgy igen,
amire nekem szükségem volt, megcsinálta, pl. plusz mezők hozzáadása.
Másik projektnél, ha brutál módosítás van, akkor drop-and-create.
Fejlesztés közben.

Így van, én is úgy érzem, hogy a régi szívásokhoz képest ad bőven
többletet, egyszerű alkalmazások, akár prototípus elkészítésére
kiválóan alkalmas.

Persze szívások itt is vannak, pl. blob, tárolt eljárások, aggregációs
függvények. De ha trükközni akarsz, trükközz, nativequery, jdbc még
mindig használható a JPA mellett, én aztán nem vagyok semmi jónak az
elrontója.

István