[Java lista] word sablon

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Okt. 20., K, 10:11:01 CEST

Word körlevél funkciója. Pont erre való. Adatforrásként persze nem tud
normális db-t használni, de a megfelelo" csv fájlt elo" tudod hozzá
állítani. A java-office kapcsolatban nincs tapasztalatom, mi Delphi-bo"l
csináljuk, onnan programból meg tudom nyitni a doksit Worddel,
megfelelo"en felparaméterezve.

KoZo