[Java lista] word sablon

OSTYÁNI Péter panteros at dev-labs.com
2009. Okt. 20., K, 13:08:23 CEST

Szia.

FDF toolkittel is lehet hasonló(pdf) sablonokat csinálni.

http://www.adobe.com/devnet/acrobat/fdftoolkit.html

Egyszer láttam egy ilyen projektet, ami ezzel volt megcsinálva,
az úgy működött, hogy adatbázisból generálta az FDF-et, amiben
benne voltak az adatok és egy hivatkozás a sablonra.

A kliens ezt az fdf-et kapta meg, és a kész dokumentum a böngészőben
állt össze, adatokat a sablonnal ténylegesen a böngésző acrobat
pluginje rakta össze.

üdv: ostya