[Java lista] word sablon

Bence Oláh bence.olah at gmail.com
2009. Okt. 20., K, 14:47:37 CEST

Én Jodconverter-hez és Openoffice-hoz körültenkitően nyúlnék. Éles
rendszerben használjuk és elég sok problémánk van/volt vele, például
nem reagált az OO service random számú dokumentum konvertálása után.
Ezt állítólag a legújabb  verzió megoldja (
http://groups.google.com/group/jodconverter/browse_thread/thread/22d1f1019018db7b/784080f30049ae17?lnk=raot&pli=1
) de még nem teszteltük.