[Java lista] Maven local repo beallitas

Stef stefhun at gmail.com
2009. Okt. 27., K, 19:34:44 CET

Beletettem (eclipse-ben) a pom.xml-be egy plusz dependency-t az iText-re,
majd nyomtam egy save-t, aztán pedig kitöröltem (rájöttem, hogy már benne
van). Erre berakott gy csomĂł plusz cuccot a classpath-ba, melyet nem bĂ­rtam
kigyilkolni :(
Ezek után nem volt hajlandó a jasper reports elindulni, csak dobálta az
exception-öket. Mivel vannak mentéseim, ezért az előző pom.xml-re
kicseréltem mely jó volt, de nem segített. És innentől kezdve csináltam
mindent, amit el tudsz képzelni :)
Nem ment a jasper sehogyan, se parancs sorból jetty-vel, se független 5-ös
tomcat-el (war-bĂłl). Sehogyan sem.

Ez volt az exception:
java.lang.UnsupportedOperationException: This parser does not support
specification "null" version "null"
        at
javax.xml.parsers.SAXParserFactory.setXIncludeAware(SAXParserFactory.java:390)
amikor a design-t akartam betölteni >> JRXmlLoader.load(...)

Természetesen a jasper jrxml-es riportokhoz nem nyúltam :)

Ăśdv!
Stef