[Java lista] Web service + cookie

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Sze. 2., Sze, 09:32:09 CEST

Sziasztok!

Adott egy webszolgáltatás, amit használnunk kell. A WSDL-ből wsimporttal
legeneráltuk az adattípusoknak megfelelő osztályokat és a
webszolgáltatás klienst. Szépen működik is minden.

A gond ott kezdődik, hogy ez egy stateful WS, amit HTTP cookie-val old
meg. Ez szépen látszik a HTTP válaszban. A kérdésem az lenne, hogy lehet
ehhez a cookie-hoz hozzáférni, és a következő hívásnál beállítani.

Ezt találtam: https://jax-ws.dev.java.net/guide/HTTP_cookies.html
Ezzel az a baj, hogy nekünk nincs a HelloPorthoz hasonló osztály, amivel
hozzáférhetnénk a RequestContexthez. Az 5.3.2 fejezet meg egy szép nagy
TODO.

Egy interfészünk van a WS metódusok hívásához, és egy
javax.xml.ws.Service leszármazott, amitől elkérhetjük a klienst
implementáló osztályt. Az utóbbiban néztem a getPort() metódusokat is,
de nem tudom, hogy mit kellene paraméternek átadni.
http://72.5.124.55/javaee/5/docs/api/javax/xml/ws/Service.html#getPort(java.lang.Class)
http://72.5.124.55/javaee/5/docs/api/javax/xml/ws/Service.html#getPort(javax.xml.namespace.QName,%20java.lang.Class)

Aki tudja a megoldást, ne kíméljen.

Üdv,