[Java lista] OFF: állásajánlat

Molnár Attila amolnar at newnet.hu
2009. Sze. 7., H, 12:01:57 CEST

Üdv,

nem olyan bonyolult ez.
Olyan embert keresnek, aki frissen végzett hasonló tanulmányokkal, és
amíg tanult, nem a sültgalambot leste, hanem próbált valami pénzt is
keresni programozással.

Mivel szép szakmánkban ez lehetséges, sőt általánosan elterjedt, ezért
a 'pályakezdő' informatikus bér kétszerese a többinek, és többszöröse
a 'kulturált házvezetés' szakokon (bölcsész/kommunikáció/etc)
végzettekéhez képest.