[Java lista] OFF: állásajánlat

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 13:03:32 CEST

On Mon, 07 Sep 2009 12:57:55 +0200, biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

> Kereshet, de:
>
> a. Amatorseg ket allast meghirdetni egyben, es altalaban persze nem is
> errol van szo, csak arrol, hogy aki megfogalmazta a hirdetest, annak
> goze nincs arrol, mit jelentenek ezek a szavak.

Hat, az amatorseget nem tudom eldonteni, de azert boven lehet latni
hasonlo allashirdeteseket. Viszont konnyen lehet, hogy egy szemelyzetis
irta meg, az meg ugyan ne ertsen mar a programozashoz.

> b. Ha meg azt se volt kepes eldonteni a ceged, hogy Java vagy C++-ban
> fejlesszen, akkor ott alighanem sulyos gondok vannak.

Nalunk ket csapat van. Egyik c++-ban, a masik javaban kokanyol, es
koszonjuk, jol megferunk egymas mellett.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter