[Java lista] Válasz: Re: OFF: állásajánlat

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 14:28:44 CEST

2009/9/7 Peter Verhas <peter at verhas.com>:
> Nem én említettem ezt a nyelvet, amit már ern0 miatt ki sem merek mondani :-))))
>
> RPG valaki? Egyáltalán ismert? 60+ életkorú ismerősöm most kapott
> időszakos munkát N.o-ban igen jó pénzért, RPG programokat kell
> módosítani. Ha látod pénz mennyiségét amit kap, szerinted luzer? 2000
> környékén COBOL programozók hasonlóan rángatták vissza őket
> Floridából. lúzerek?

Ki beszelt a fejlesztorol? Ismerem az RPG-t, te ismered az osszeget
is, mindezek alapjan szerinted nem luzer az a ceg, amelyik ennyi penzt
kepes kiadni egy olyan program karbantartasaert? Valoszinuleg az eves
karbantartasi/fejlesztesi/uzemeltetesi koltseg felebol at tudtak volna
irni az egeszet Javaba, es sporolni egy csomo penzt.

Szerintem eleg luzer az a ceg is, amelyik nem kepes megallapodni egy
technologianal, amikor pedig arra lehetoseg lenne. Az mar nem az o
luzerseguk, hogy a mobilokat ossze-vissza kell programozni, mert
mindenkinek dafke sajat rendszere kell legyen, de nem kisebb luzerseg
ettol meg.

De elsosorban abbol a hozzaallasbol van elegem, hogy "Java, C++,
hosszu tavon mindegy", nem, baromira nem mindegy. Teljesen mas
gondolkodast igenyel a ketto, C++-programozok altalaban pocsekrossz
Java kodot produkalnak es forditva. Akarmekkora kiraly vagy az
egyikben, evekig tart, amig hasonlo szintre kerulsz a masikban.

lsp