[Java lista] Válasz: Re: OFF: állásajánlat

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Sze. 7., H, 15:09:07 CEST

Hi !

Jut eszembe: ismerősöm Clipperben nyomul, és remekül megél belőle.
Mikor évenként egyszer rákérdezek átírta-e már a programot amely több
cégnél fut az országban, a válasza: még nem.
Lassan ott tartunk hogy szerintem nem is érdemes clipper-ről váltani,
mert kihal aki ért hozzá, és nyugdíjas korában remek megélhetés lesz
neki ezen programok dédelgetése.

Anno régi munkahelyemen sok évvel ezelőtt előjött hogy erőteljesebben foglalkozzunk
Java-val. Akkor egy bizonyos vezetőnk azt mondta, nem érdemes Java-zni ahhoz
ezer-millióan értenek. Olyannal foglalkozzunk amihez kevés szakértőt lehet találni.

A leírtakkal nem értek egyet. Az ember élvezetből is programoz, akár otthon is
ingyen. Bár ha valaki a mostani nettó fizum 3-szorosát igéri a clipper/RPG/Mumps/Z80 assembly/gépi kód-ért,
lehet hogy elhagynám a Java-t szomorú szívvel ????....

Joe