[Java lista] Javascript beszúrása a jsp response-ba

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Sze. 9., Sze, 17:14:49 CEST

Azt gondolom, hogy kell írnod egy olyan filtert, amelyik létrehoz egy
ServletResponseWrappert, és a láncban azt adja tovább. Ekkor a
szervlet kódja nem az eredeti, hanem a te osztályodat (ugye a
ServletResponseWrapper osztályt kiterjeszted) kapja meg, és ha ott
implementálod a getOutputStream()  metódust, akkor azt csinálsz a
visszaküldött stream-mel amit akarsz. Illetve amit tudsz.

A kérdés feltevésének egyszerűségéből (és ezért írtam le
részletesebben) arra következtetek, hogy ez nem lesz könnyű, de menni
fog. És azt gondolom, hogy ez *a* módszer.

Én se jöttem rá anno elsőre, hogy létezik a ServletResponseWrappert osztály.

Péter