[Java lista] Javascript beszúrása a jsp response-ba

Kaposi József jozsi42 at citromail.hu
2009. Sze. 10., Cs, 07:39:43 CEST

            Köszönöm a sok választ. Nekem is a filter jutott elsőre az eszembe, de ha jól tudom, ahoz a web.xml-be kellene beleírnom, amit nem tehetek.

A teljes történet a következő: Egy OpenCMS-ben futó,  site template-jét szeretném úgy módosítani, hogy ha a felhasználó egy bizonyos "tag"-et beír, akkor azt lecserélem egy javascript-re.

Marad az a megoldás, hogy egy javascript-tel "bütykölgetek".

Köszi,
Józsi