[Java lista] (nincs tárgy)

Hortobágyi László laszlo.hortobagyi at dataexplorer.hu
2009. Sze. 15., K, 09:35:38 CEST

Ez az Ajax callback hívás:

<script type="text/javascript">
function EZTNYOM_onclick() {
   event.which = 25; !!!!!   Az értékadás nem működik, illetve az eventben továbbra is nulla van...
   event.modifiers = 24;  !!!!!   Az értékadás nem működik, illetve az eventben továbbra is nulla van...
   processAjaxEvent(event, self.sender,"EZTNYOM.DoOnAsyncClick",false, null, true);
   return true; ');
}
</script> ');

Ez és így hívom meg:

És a szerver program ezt kapja az EventParams-ban: (
	callback=EZTNYOM.DoOnAsyncClick
	x=19
	y=8
	which=0
	modifiers=
	AjaxRequestUniqueId=12529997175980

Az X, Y és az AjaxRequestUniqueId váltotzik minden cimkénél más, de ebből max. a AjaxRequestUniqueId lenne használható, ha mondjuk tudnám, hogy milyen értéket is ad vissza.

Kérdésem: mivel a <span>-ból lenne pár darab, ezért szeretném valami azonosítóval megkülönböztetni őket. Jó ötletnek tűnt valamelyik event metódus módosítása, de ezek szerint halva született. Vagy mégsem?

Hogyan tudnám egy Ajax callback hívással átadni a SPAN valamilyen egyedi azonosítóját?
Próbáltam paraméterrel meghívni, anélkül, módisítottam az ID-t, nyúlkáltam az eventben, de sehogy sem jön össze...

HoLa