[Java lista] JUM

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Sze. 15., K, 23:05:48 CEST

Üdv,

a "hivatalos közlemény":

Előzetes tervek szerint az előadások a weben is követhetőek lesznek a
http://www.ustream.tv/channel/jum20090916 címen. Mi mindent
megteszünk, de a technika ördöge bármikor közbeszólhat (pl. nem
elegendő sávszélesség). Egyszerű eszközökkel próbálkozunk, egy
notebook és egy web kamera. Emiatt lehetnek problémák a kép és
hangminőséggel egyaránt (ez utóbbitól nagyon félek, hogy mit tud
terembe, jobban örülnék, ha lenne egy profibb mikrofon). Kipróbáljuk,
ha működik, rendszeresítjük. Az infrastruktúrát a USTREAM biztosítja.
Az előadásokat rögzíteni fogjuk, így később is lejátszhatóak lesznek.

Még egy kicsit a ustream-ről, hogy kipróbáltam, és nagyon profi
munkának tűnik! Könnyen kezelhető felület, jó ötletek (twitter
integráció tökély :), és gyakorlatilag kitalálni sem tudok olyan
szolgáltatást, ami hiányozna. Köszönöm!

Viczi