[Java lista] JUM

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Sze. 16., Sze, 22:13:25 CEST

Sziasztok,

http://www.ustream.tv/channel/jum20090916

Itt vannak a felvett videók. Sajnos egy webkamera ilyen kép és
hangminőséget nyújt, de majd még játszunk vele a következő alkalmon,
ha nem lesz jobb eszköz.

Majd holnap még beembeddálom, meg kirakjuk a slide-okat, ilyesmi.

A ustream sajnos elvesztette az első két előadás alatt a kapcsolatot,
így elvágta az előadásokat. :( A harmadikat végig bírta. Nem tudom,
hogy a technológia megengedi-e, de jó lenne valami puffer, ha kicsit
elveszik a net kapcsolat (szerintem másodperc nagyságrendű volt),
akkor ne törje meg, és az addig felvett pár frame-et is tolja fel.
Sajnos most az összefűzéssel sem lennénk kisegítve, mert ott gondolom
kimaradt egy kis idő, így ugrana.

Viczi