[Java lista] Mark s reset not supported

Verhs Istvn istvan at verhas.com
2009. Sze. 23., Sze, 18:20:04 CEST

Vázlatosan azt tudom javasolni, hogy származtass egy saját osztályt a
dis-ből és implementáld  benne a mark és reset metódusokat.
Természetesen a read metódusokat is részben újra kell írnod amelyek
attól függően, hogy éppen milyen állapotban van (a mark és reset
hívásoktól és a saját buffer telítettségének függvényében) a saját
bufferből olvas vagy delegálja a super-nek.
Ha jó a válaszom, akkor érthető volt...a válasz is...
üdv
vi