[Java lista] Mark és reset not supported

Ámon Tamás sajt at amon.hu
2009. Sze. 24., Cs, 11:51:51 CEST

2009/9/23 Verhás István <istvan at verhas.com>:
> Vázlatosan azt tudom javasolni, hogy származtass egy saját osztályt a
> dis-ből és implementáld  benne a mark és reset metódusokat. Természetesen a
> read metódusokat is részben újra kell írnod amelyek attól függően, hogy
> éppen milyen állapotban van (a mark és reset hívásoktól és a saját buffer
> telítettségének függvényében) a saját bufferből olvas vagy delegálja a
> super-nek.
> Ha jó a válaszom, akkor érthető volt...a válasz is...

Igen, ezt már igy csináltam, mar van egy sajat szarmaztatott
osztalyom, ami pld a BCD adatokat olvas, vagy rögzített hosszúságú
stringeket.

A kérdés most már csak az, hogy milyen adattípust érdemes használni a
buffernek? StringBuffer? Vagy List<short>? Nagyjából tudom, hogy
mennyi adat jöhet be, de ritka esetekben ezt túl is lépheti.

--
Ámon Tamás