[Java lista] EclipseLink Cache Coordination JMS segítségével

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Sze. 24., Cs, 15:59:35 CEST

Szomor Attila írta:
> Bár az is lehet jobb, ha hozzá sem szólnék (mert Mazsola vagyok a
> Javában), de biztos, hogy ezt nekünk kell leprogramozni és nem az AS-ben meg a JPA-ban a king-eknek?

  Jó esetben a JPA provider-nek kellene felderítenie az AS oldalán a
cluster meglétét és felhasználni azt a cache szinkronizációhoz. De
egyelőre ez nincs kész, az általam leírtak szerint működik ez az
EclipseLink esetén.

> JPA has 2 levels of caching.
> The first level of caching is the persistence context.
> JPA second level (L2) caching shares entity state across various
> persistence contexts.
> --Coordination (cluster-messaging)
> http://weblogs.java.net/blog/archive/2009/08/21/jpa-caching

  Ez a JPA 2.0 specifikációjából egy előadás, ezt viszont még egyik JPA
provider se tudja 100 százalékban, s pont az EclipseLink lesz a
referencia implementáció. És az EclipseLink 2.0 még nagyon nincs kész,
de az 1.1.2 verzióban vannak már JPA 2.0 spec szerinti részek - mint az
L2 cache és a cache coordination is.

--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor