[Java lista] forráskód védelme

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Sze. 24., Cs, 17:34:17 CEST

On Thu, 24 Sep 2009 16:13:48 +0100
biziclop <biziclop at gmail.com> wrote:

> Igazibol nekem szemely szerint az az arrogancia tetszik, amikor az
> emberek feltetelezik, hogy az o kodjuk van olyan jo, hogy barkit is
> erdekelne.

Illetve nem tetszik, gondolom. :) De ilyen feltetelezesekkel azert
nagyreszt nem az emberek elnek, hanem a management es leginkabb talan nem
is arroganciabol, hanem hozza nem ertesbol. Fogalmuk sincs rola, hogy a
kod olvasgatasa es megertese siman tobb energia, mint ha magatol talalja
ki a konkurrencia, hogy hogy kell az adott dolgot megcsinalni. Ha erre
meg radobnak egy sima obfuszkatort is, akkor meg mar boven nem eri meg
nezegetni. De hat amugy sincs mit - azert ketlem, hogy itt a listan barki
is olyan kodot irna, amit a szoftver nyomogatasaval, nezegetesevel ne
lehetne tokeletesen megerteni. Ez reszben neked valasz, reszben csak
hozzaszolas a temahoz. ;)

  atleta