[Java lista] jdo vs jpa

Aron Gombas aron.gombas at midori.hu
2010. Ápr. 1., Cs, 11:39:31 CEST

  Azt hiszem ebben az esetben maga a GAE implementacio fogja eldonteni
a kerdest, nem maguknak a szabvanyoknak az osszehasonlitasa. A Google
Datastore NEM relacios adatbazis, igy mind a JPA, mind a JDO implementacio
csak egy vekony reteg a low-level API folott, mindketto esetben ORIASI
korlatozasokkal.
  A JDO kicsit elorebb jar, de megneznem meg a helyedben a GAE low-level
API-jat, es a Objectify-t is.
--
  Aron Gombas
  Midori, http://www.midori.hu