[Java lista] jdo vs jpa

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2010. Ápr. 1., Cs, 18:45:43 CEST

Szia,

A JPA szabványos, de a JDO a jobb (szerintem), a Windows van mindehol, de
a Linux a jobb (szerintem), Németországban nagyon jó, de Magyarországon
jobb (szerintem)!

Nézz rá a jfire[dot]org-ra talán segít döntened!

Attila.

http://db.apache.org/jdo/jdo_v_jpa.htmlhttp://www.jpox.org/docs/1_2/jdovsjpa.html