[Java lista] jvlc

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2010. Ápr. 11., V, 21:15:25 CEST

On 04/11/2010 08:14 PM, Peter Verhas wrote:
> Az a feladat, amit el akarsz végezni meglehetősen sokáig fut, és nem
> kíván többszörös hívást. Tipikusan olyan feladat, amit külön
> processzben indítanék el parancssoron keresztül. VLC-nek jó
> parancssori interfésze van.

igen, csak merre induljak?  Persze átolvashatnám a doksit - és át is
fogom, ha érdemes -, de pont azért kérdeztem, hogy valaki ismeri-e hogy
kapjak ilyeneket:
a(z) xxx a barátod.

Ráadásul a felirat a programomban fog keletkezni, némi ötlet jól jönne,
hogy hogyan fog ez az elindított párhuzamosan futó vlc-ben a megfelelő
helyre kerülni.
A feladatot jmf-fel megcsináltam, de nem vagyok túl boldog tőle, egy
kínszenvedés felhúzni a webkamerát. Nem a jmf a jövő.
Később még histogramot is kell csinálnom rajta és felismerni állapotokat.

--
  thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu