[Java lista] GUI - BoxLayout terpeszkedése

Mariák Kálmán sirkalmi at kalmiesemese.hu
2010. Ápr. 13., K, 22:26:08 CEST

Köszönöm a javaslatot! Még egy picit küzdök a jelenlegi struktúrával,
talán megoldható ebben is. Sejtem a problémát már. Az lehet, hogy a
komponenseket nem direkt pakolom bele a BoxLayout-ba, hanem egy
FlowLayout-ba teszem őket és a FlowLayout-ot pakolom a BoxLayout-ba.
Valószínűleg a FlowLayout terpeszkedik el mert, ha közvetlenül pakolom a
komponenseket a BoxLayout-ba akkor nem tapasztalom a problámát.

sirkalmi